دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ندیم با نام بمون به خاطرم با بالا ترین کیفیت
شاهگوش قسمت 20
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگ دوستان

دانلود فیم های جدید
20پاپ آپ
صدرا
با ما فراتر از به روز باشید
manoto
سریع ترین روش حفظ لغات انگلیسی
!!!!نوشته هایی از جنس خودم!!!!
شعر..متن ادبی..طراحی
کوکلا(کوهکلا)=عکس
خبری-سرگرمی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 2S download و آدرس 2sdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ندیم با نام بمون به خاطرم با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید ندیم با نام بمون به خاطرم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ندیم با نام بمون به خاطرم با بالا ترین کیفیت

تنظیم و میکس و مستر: مسعود مفیدی ، شعر : دریا ، آهنگ : رسول پویان

متن آهنگ جدید ندیم با نام بمون به خاطرم :

نمی ذارم به جز خودم کسی تو فکر تو باشه

نمی ذارم بدون دیدنت امروز فردا شه

نمی ذارم که حتی لحظه ای دل خور شی از من

همه حرفات هر جا که زدی یادمه حتما

بمون به خاطرم عاشقم من تو رو کم دارم

خودم کنارتم پیشتم خیلی دوست دارم

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم با نام بمون به خاطرم

♫♫♫♫♫♫

نمی ذارم یه لحظه حس کنی دلت پشیمونه

دیگه از این به بعد با خودم همیشه می مونه

تو که از تو چشات هر چی رو پنهون کنی معلومه

می دونم عاشقم هستی دلم پیش تو آرومه

بمون به خاطرم عاشقم من تو رو کم دارم

خودم کنارتم پیشتم خیلی دوست دارم

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم با نام بمون به خاطرم

♫♫♫♫♫♫

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

نمی ذارم به جز خودم کسی تو فکر تو باشه

نمی ذارم بدون دیدنت امروز.فردا شه

نمی ذارم که حتی لحظه ای دل خور شی از من

همه حرفات هر جا که زدی یادمه حتما

بمون به خاطرم عاشقم من تو رو کم دارم

خودم کنارتم پیشتم خیلی دوست دارم

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

MP3 – 320

Nadim – Bemoon Be Khateram

MP3 – 128

Nadim – Bemoon Be Khateram


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: ندیم,
بازديد : بار          17:53 | جمعه 16 اسفند 1392          نویسنده : saeed        


نويسندگان
امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 641
بازدید کل : 21968
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

شمارنده